Ennen kisaa muutettiin takajousitusta Jurvan uutta rataa silmälläpitäen hieman pehmeämmäksi kokeilumielessä.
Perjantai alkoi rataan tutustuessa, kävellen. Autolla radalle päästyä testattiin jousituksen ominaisuuksia. Isolle autolle radan profiili on maukas.
Lauantain vapaissa harjoituksissa ajettiin vielä samalla jousituksella, mutta itse aika-ajoihin päätettiin takajousitus muuttaa takaisin aiempaan. Hitaissa mutkissa pehmeämmät jouset eivät toimineet, vaan auto pyrki aliohjautumaan. Nopeissa kaarteissa toimii hyvin, mutta kompromissejä on tehtävä, joten aika-ajoihin vaihdettiin jousitus takaisin järeämpään nopeampien kierrosaikojen toivossa.
Aika-ajoista lähtöruutuun #1 ja samalla voimaan Jurvan uuden pitkän radan Historic F/A-F/B kierroaikaennätys, lyhyen radan ennätys oli myös Harrin nimissä.
Sunnuntai menikin sitten odotetusti, #1 ja #1. Uutta rataa oli kyllä mielenkiintoista päästä kiertämään. Kyllä uusi on uutta.
Kausi 2013 siis taputeltu, innolla jäämme odottamaan mitä kausi 2014 tuo tullessaan.